Posted by : Hjh Azizah Abd Samad Thursday, July 26, 2012



Assalamualaikum wrb,

Saya terpanggil untuk mengupdate blog hari ini kerana rasa bersyukur sangat kepada ALLAH subhanahuwataala atas segala limpah kurnia, rezeki dan kesihatan yang diberikan kapada saya dan keluarga yang amat saya sayangi.

Minggu lepas Nurul Atiqah anak keempat saya telah ditawarkan untuk mengikuti Kursus Perguruan Lepas SPM, Alhamdulillah.

Kepada Dr Mihat dan Dr Yasmin yang telah banyak mendorong dan mengajar semasa membuat persediaan temuduga dan kepada pegawai BPG yang perihatin dengan 3 kali surat rayuan saya, terima kasih banyak-banyak. Semoga ALLAH jua yang akan membalasnya.

Saya juga amat bersyukur kerana dianugerahi kesihatan yang amat baik pada semua ahli keluarga setakat ini. Atas pemberian ALLAH sebenarnya. Saya enjoy dengan Nutrisi HERBALIFE! Insyaallah itu usaha saya.

Semoga ALLAH merestui usaha saya seterusnya. Satu perkara yang amat penting bagi peningkatan kerjaya saya akan berlansung pada 2 Ogos 2012. Rabbi Yassir Walatuaasir!

Terima kasih.













- Copyright © UMMUL BANAT - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -